Saturday, September 10, 2011

Kuih kuih. Sape nak beli kuih?

Assalamualaikum.

Hai selamat pagi semua (1.50 pagi haa semangat kau)

Amacam raya semua? Okay tak okay? Kalau okay tunjuk ibu jari, kalau tak tunjuk jari hantu. Hahah. Tapi sure semua tunjuk ibu jari kannnnn. Tambah ibu jari kaki lagi tu.

Aku tengok semua orang dah update pasal raya. aku je tak. Maklum laaa update blog sebulan sekali. Macam busy je. Poyo sungguh. Tapi takpe. Awak, awak dan awak yang tengah baca tu. Nanti aku upload laa gambar gambar yang aku rasa best he he.

Gambar raya tahun ni tak banyak sangat. Boringgggg. Menyesal tak ambil gambar banyak banyak. So bagi memastikan gambar raya tahun ni nampak meriah, nanti nak ambil gambar masa open house lah. Esok ada 3, Ahad ada 8 rumah. Okay la tu.

*Aku baru teringat nak cakap pasal kuih. Aaaaa tapi dah ngantuk laa. Sambung esok or lusa or tulat or ulat or lat or at hahaha. Okay nanti sambung part 2

No comments:

Post a Comment