Monday, October 17, 2011

Miaw miaw

Assalamualaikum dan selamat malam readers!

Tengah buat ape tuu? Ceh sibuk betul aku nak tanya orang. Report 3 page pun tak siap lagi Najwa oi. Pergi taip cepat!

Sebenarnya aku tak tahu nak letak tajuk aku memandangkan aku sebenarnya takde idea. Tapi aku selalu cakap miaw miaw kat kucing yang bermaksud random so aku letak tajuk miaw miaw maksudnya random jugak. Rasanya. Err kalau tak faham sila abaikan. Kalau tak anda bakal pening sebab aku punya repekan ni memang merepek tahap kambing gurun. Okay cukup.

Ahhhh seriusly tak tahu nak cakap apa sebab sekarang tengah tension. Tension banyak kerja, tension banyak cerita kat office tu, tension ramai sangat org minat sangat ngan aku bagi kerja banyak banyak. Aku bukan robot lahhh please please please lah faham. Huuu sedihnya :(

Tapi bila fikir balik, benda tu memang untuk kebaikan diri sendiri. Kena fikir dari sudut yang cerah (?) lah kan. Take it as a challenge. Bla bla bla bla bla

Hadoiii apa aku merepek ni. Tulis benda sedih sedih buat hatiku rasa sayu layu macam sayur -_-' Ngantuk pun ada. Ohh sekarang kena jarakkan mata 30 cm dari monitor (cukup kan?) memandangkan power mata ni naik lagi. Mana tak, hari hari mengadap computer 830 - 1830 alololo kesian bijik mata ni. Penat dia

Haaa banyak merepek dah ni. Dah lah. Bye!

3 comments:

  1. sabar ek wawa..owang pon mengalami bnde yg same..bnde yg xde kne mengene ngn kje pon kne..lg truk..bse la bdk internkan..kne la di gunekan sepenuhnye..isk3..

    ReplyDelete
  2. aah wawa . sbr yee . skjp je ni . nanti da abes intern kte enjoyyyy . yay ! : )

    ReplyDelete
  3. Tapi kita kena extend! :( Sampai bulan Feb nnt huhu. Rasa macam tak best gak tapi masa akhir tahun ni yang lagi mencabar dan banyak benda boleh belajar

    ReplyDelete