Monday, May 30, 2011

Nasib baik mimpi.

Assalamualaikum dan selamat petang.

Mimpi adalah sebuah(?) mainan tidur. Kebanyakan orang akan mimpi sewaktu diorang tidur. Tapi ada sesetengah orang tak. Aku pun kadang kadang tak mimpi pun, pastu bangun pagi sedaya upaya nak recall mimpi padahal tidur mati tak sedar diri. Haha

Hah ni nak cerita pasal mimpi malam tadi. Sebab nak cerita? Sebab mimpi ni sangat rare dan pelik dan ajaib dan aku tak tahu kenapa. Petunjuk maybe? Hahaha. Sebenarnya aku nak cerita yang aku mimpi aku kahwin. HAHA. Jangan tanya dengan siapa sebab aku takkan bagi tahu. Heh heh.

Tapi yang peliknya, masa kahwin tu tak tahu pun kahwin dengan siapa. Tapi lepas kahwin baru perasan, lahhhhh aku kahwin dengan kau?! Boleh tak macam tu? Boleh lah, kata mimpi. Sebelum bersanding, (cewahh panjang pulak mimpi aku siap ada sanding, hehe) kira kat luar dewan tu banyak lah pulak kawan kawan aku datang, salam salam dengan aku, ala macam artis tu, sepanjang jalan ada orang hulur tangan, haha

Eh rasa nak muntah ke? Hold kejap. Kejaaaap je. Haha lepas tu kan, dalam ramai ramai kawan aku tu, ada sorang tu ada aku punya crush masa sekolah rendah! Huuu tu memang best la. Rindu pulak. Kenapa la muncul dalam mimpi je? Aku dah lah lama tak jumpa dia, jangan kata jumpa, nampak pun tak, Facebook pun takde, semua takde lah. Yang aku tahu sekarang dia dekat UiTM ehem ehem je.

Lepas tu borak borak kejap dengan Encik Crush, cakap la sepatah dua kata, lepas tu dah terjaga! Alaaaaa nak cakap lama lamaaaa. Tak puass ( padahal tak ingat pun borak pasal apa haha). Eceh cuba jumpa betul betul, memang sorok muka dalam baju macam kura kura laa. Boleh ke tidokkk?

5 comments: