Sunday, May 15, 2011

Selamat Datang

Assalamualaikum

Hai. Sebenarnya dah lama rasa nak buat blog dan ramai orang suruh buat blog. Bukan tak nak tapi sebenarnya aku malas. Aku selalu bagitahu orang aku ni malas nak update. Suka baca orang punya je tapi sendiri punya malas nak update hahah.

Tapi, memandangkan aku dan kawan kawan akan pergi praktikal dan akan berpisah selama 9 bulan, rasa nak buat blog datang balik. Lagipun aku tengah sorang sorang kat rumah Kristal ni. Bosan. Tiap hari kerja duduk mengadap TV je. Makan apa ada, baring, santai, hamboi hamboi hamboi. Betul betul macam orang baru habis exam gayanya :P

Sekarang hujan pulak tu, nak tengok TV memang tak laa. Semalam angin tiup sepoi sepoi pun Astro ni bzzzz tak boleh tengok. Memang lepas tu mengadap laptop lah pulak kan. Dah lah kat rumah ni banyak benda rosak. Kat level bawah ni, tinggal 2 lampu je yang boleh pakai. Kat ruang tamu dengan bilik kecik tu. Yang lain hampeh. Mesin basuh pun problem. Entah entah ada tikus tersekat kot. Ke katak lagi? Haha

Okay tu je lah untuk first entry. Lain kali tulis lagi
Bye.

5 comments:

  1. wawa! kita yang follow awak, tapi dia keluar hazirah maulizan. blogspot dah gila!

    ReplyDelete
  2. haih orang hebat memang lah senang jumpa :P

    ReplyDelete
  3. haha.. tula, terkejut gak kte ttbe ade blog wawa.. tp xpela, kalo mel xtertekan pun, kte mmg nk n wajib pun follow blog ni.. hehe..

    ReplyDelete