Wednesday, May 25, 2011

Nur Kasih

Assalamualaikum dan selamat petang

Tengok betapa bosannya hidup sampai ada 2 post dalam sehari. Haha. Hari ahad yang lepas, aku dan adik aku yang kecik pergi la tengok wayang. Kesian dia dah lama tak keluar. Busy lah katakan. Ni pun tengah minggu exam tapi duk lepak macam orang dah habis exam.

Okay sambung balik. Hari tu ingat nak tengok cerita Pirates tu. Tapi pergi KSL City kan, so ramaiiiiii gila orang cina dan confirmlah cerita itu akan full satu panggung. Jadi, terpaksalah aku tengok cerita yang adikk aku beria sangat nak tengok, Nur Kasih.

Aku sebenarnya tak suka tengok cerita yang macam tu, sebab dia macam poyo. Haha apa apa lah. Dah lah tak follow, tiba tiba tengok movie. Tapi tak lost sangat la. Aku benci cerita ni sebab dia buat aku rasa nak nangis. Dammit dammit! Nasib baik gelap. Air mata bergenang je laaa. Huhu. Keseluruhannya, cerita ni okay laa. Gambar cantik, sodap mata memandangnya.

Esok rasa macam nak tengok Pirates. Sape nak ikut? (Bajet macam ada orang baca je harharhar) :P

No comments:

Post a Comment